מיקום מטפל ברשפון ובתל אביב

פסיכולוג בתל אביב

אין צורך לחכות למשבר חיים עמוק כדי להזדקק לטיפול רגשי. פסיכולוג בתל אביב יוכל לסייע לכם אם אתם מרגישים תקיעות ורצון להתפתח, לצמוח מבחינה נפשית ולקבל כלים מהותיים להתמודדות. ירון פלדמן הוא פסיכולוג קליני מומחה בטיפול ובאבחון מבוגרים, ילדים ובבני נוער והוא יוכל ללוות אתכם במהלך המסע ההתפתחותי האישי שלכם. ירון פלדמן יספק לכם אמפתיה, אוזן קשבת והדרכה צמודה.

פסיכולוג בתל אביב – סיוע בשבילי החיים

טיפול רגשי מסייע בטיפול בקשיי חיים, אך גם במניעתם ותורם לצמיחה אישית. פסיכולוג בתל אביב יכול לסייע לכם במקרים שונים:

  • תחושות תקיעות – טיפול רגשי עשוי לסייע לכם לפתור את השאלה מה מונע מכם להרגיש תחושות אושר וסיפוק. לעיתים מדובר באנשים מוצלחים בתחומי חיים שונים שעדיין חווים תחושות דכדוך, עצבות וחוסר-שקט ולעיתים מדובר באנשים שמרגישים שמשהו מונע מהם להתקדם בחיים כדי "להגיע אל הנחלה הרצויה".
  • הפרעות חרדה – הפרעות חרדה נובעות לעיתים מעיוות בדפוסי החשיבה של המטופל ויוצרות אצלו תחושות פחד עזות מפני גורמי איום פנימיים שאינם תמיד ברורים לו. הפרעות חרדה נוטות לשבש את איכות החיים של המטופל או למנוע ממנו מלהתקדם. למשל, חרדת קהל עשויה להפריע למנהל בחברת היי-טק שעליו להרצות בפני קהל עובדים גדול.
  • משברי חיים –לצערנו, החיים נוטים להפגיש אותנו עם קשיים ומשברים שמוציאים אותנו מאיזון. עם משברי חיים אחדים אנחנו מסוגלים להתמודד בכוחות עצמנו באמצעות תמיכה מצד המשפחה והחברים ועם משברי חיים אחרים אנחנו נזקקים לתמיכה מקצועית. טיפול פסיכולוגי יכול להחזיר את הביטחון ולרכוש דרכים חדשות להתמודדות.

טיפול פסיכולוגי פסיכולוג מומחה בתל אביב

טיפול פסיכולוגי על ידי פסיכולוג בתל אביב מתבסס על יצירת קשר בין המטפל למטופל. בעזרת הקשר הנוצר בין המטפל למטופל, מתאפשר לבחון יחד את דפוסי החשיבה וההתנהגות של המטופל, המודעים והלא מודעים. בטיפול ישנה הזדמנות לבחון את מקור הקשיים בחייו של המטופל ומה ביכולתו לעשות בכדי להקל ולשנותם. לעיתים, מטופל מגיע עם תחושות עמומות, מצוקה שאינה מובנת ואין לה מילים ברורות. בהדרגה בטיפול גוברת המודעות לאותם ניואנסים רגשיים, מחשבתיים והתנהגותיים אשר מניעים אותנו לעיתים בצורה לא מודעת. הדרך בה אנו יוצרים קשר עם אחרים ועם עצמנו נבחנת בטיפול והיא כלי דרכו ניתן להביא שינוי והקלה בחייו של המטופל.

 

צור קשר

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
    Call
    Mail