מיקום מטפל ברשפון ובתל אביב

פסיכולוג בהרצליה

כיום טיפול פסיכולוגי מהווה מרכיב מרכזי בחברה המודרנית כאשר עוד ועוד אנשים פונים לעזרה במצבי משבר אולם לא רק. טיפול פסיכולוגי יכול להוות קרקע לצמיחה והתפתחות ועבודה על איכות החיים ושימור היחסים עם הסביבה ועם עצמנו. הטיפול הפסיכולוגי יכול להיות יעיל גם כמניעה, החזקה והתמודדות עם מצבים משתנים ולצמיחה מתמדת בשבילי החיים.

אפשרות להתבוננות פנימית עם פסיכולוג בהרצליה

יש לנו הזדמנויות רבות להתבונן לתוך עצמנו פנימה, אולם היתרון הגדול של פסיכולוג קליני בהרצליה הוא הליווי בתהליך, סיוע בהכרת עצמכם והגעה לתובנות מעמיקות יותר. השאלות הקשות והנוקבות שקשה לכם לשאול את עצמכם עולות בטיפול, ואת התשובות תוכלו לנסח אתו בעזרת הידע וההקשבה שלו. הכימיה עם המטפל היא גם הבסיס שעליו נבנית הצלחת טיפול והמוטיבציה של מטופל להגיע להישגים ולמטרות שסימן לעצמו בתחילת הטיפול. זוהי גם הדרך לדעת עד כמה העבודה המשותפת שלכם מניבה פירות.

הריפוי שבשיחות

שיחות יכולות להביא מרפא לאנשים מתוך כך שעולים בהם דברים שגורמים לכם מצוקה, אמנם, אבל מיד מגיע גם הפתרון או לפחות הדרך שלכם לפתור בעיה זו. אם חלק מהפתרון הוא לפחות הצפת הנושא, הרי שזה בדיוק מה שתקבלו אצל פסיכולוג קליני בהרצליה שישמח לטפל בכם. ירון פלדמן, פסיכולוג קליני מנוסה ואמפתי מאוד מסייע לכם בכל השאלות והבעיות שקשורות הן למשברי חיים, לקשיי התמודדות עם מצבים שונים, בעיות זוגיות, שאלות זהות ושייכות, פוביות, חרדות ובעיות של הילדים. אם תרצו לטפל בשאלות זהות מינית, דיכאון ואובדן, לקויות למידה שונות ובעיות משפחתיות, כדאי שתקבלו הדרכה וייעוץ לכך ואוזן קשבת לטיפול עד הריפוי וההקלה.

צור קשר

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
    Call
    Mail